CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, December 31, 2008

Eppy New Year

hye semua.....
baby mewakili Erry Putra dan semua admin Erry Putra Fan club ingin mengucapkan Happy New Year.. semoga azam dan impian semua tercapai... aminn..

Happy New Year 2009

Sunday, December 14, 2008

Agensi lakonan ERRY PUTRA!!

Teringin nak jadi macam Ayu Raudhah?Atau Fasha Sanda?Atau sapa2 je pelakon yang korang minat?Dengar sini semua..Kalau and ingat anda ada talent untuk berlakon,apa lagi..rebutlah peluang ini.

Erry Putra dah bukak satu talent agency untuk mereka yang berminat nak menjadi pelakon.Kalau anda rasa anda suka berlakon atau passion memang untuk berlakon je la dan dari pagi sampai malam asik fikir macam mana nak jadi pelakon..

Ni la peluang korang!!Apa lagi amik no PA Erry Putra 0149253265 ni dan call untuk buat audition! Tempat dah tarikh?Akan dinyatakan.Call dulu untuk mengetahui tempat dan tarikh.Bila dah ditetapkan nama anda ada dalam database,Erry Putra akan memanggil anda!!

Friday, December 12, 2008

12/12/2008

Mesti korang tahukan ape maksud tarikh tu..Tarikh tu adalah penutupan design baju ERRYFC..Terima kasih sebab tolong kitorang design..anda masih lgi boleh hantar design tu sebelum jam 12 a..m..kami akan hantarkan design2 tersebut kpd erry putra untuk beliau memilih yg mana sesuai untuk menjadi t-shirt ERRYFC..Design terpilih akan dijadikan official t-shirt ERRYFC..



Yang benar:
*Admin Sury*

Sunday, December 7, 2008

Tshirt Erry Putra Fan Club





Friday, December 5, 2008

Edited Picture Of Erry Putra



Just Wanna Share a few of pictures edited by Erry Putra Fans...